12 תשובות
לא
לדעתי כן אבל זה לא בהכרח רע
לא
לא חחח, בסופו של דבר כולנו ילדים וזה כולה נדנדה זה כיף
לא
אנונימי
כן קצת אבל לא נורא
לא, זו פעולה. זה כמו לשאול "מוזר שאני בת 25 ואוהבת למתוח את הידיים".
לא, זה טבעי
לא
פוקי זה מאוד חמוד
פוקי זה מאוד חמוד
לא
מה ? ממש לא מה הבעיה כולה נדנדה
לר
באותו הנושא: