9 תשובות
כן יהיה די הרבה אנשים
כנראה שכה
כל שנה עמוס משהו פחד
כן
כל הזמן עמוס שם אבל בחופשות זה משהו מזעזע
כל הזמן עמוס שם אבל בחופשות זה משהו מזעזע
בטוח שכן
בדוק
כן אבל קחו בחשבון שאולי יהיו פיגועים כי יודעים שחופש ושכולם יוצאים לבלות בעיקר בתל אביב
(פעם אחת הייתי בעזריאלי ושעה אחרי פלוס מינוס אחרי עצרו מחבל רגע לפני שביצע פיגוע קרוב לאיפה שהייתי)
(פעם אחת הייתי בעזריאלי ושעה אחרי פלוס מינוס אחרי עצרו מחבל רגע לפני שביצע פיגוע קרוב לאיפה שהייתי)
אנונימית
באותו הנושא: