3 תשובות
המוזיקה האווירה הסטלה זה כיף
אישית? אני לא הולכת הרבה אבל לאלה שכן- את המוזיקה, את החברה, את ההייפ שכולם נמצאים בו
יש איזושהי אווירה מיוחד
הזדמנות להכיר אנשים חדשים
מוזיקה טובה
לרקוד ממוזיקה עם מלא אנשים זה מה שכיף גם כשצפוף זה חוויה פשוט להנות ממוזיקה והדברים הקטנים
אנונימית