15 תשובות
כאבי תופת, כמעט כמו שאתן מקבלות לציצ*
לא כיף
ירייה לבטן, ואז מוות כמו הוצאה להורג של אבנים
זה מהמם זאת הרשגה ככ טובה בטח למרות שאתם אומרים שזה כואב
כמו הריון רק כואב הרבה יותר
אנונימי
שבאלי למות להתנתק מהגוף
אנונימי
סתמי תפה איך את מעזה ^^^
אנונימי
^^דיי זה מצחיק איך שאתם מתקפלים
אין לך מושג כמה זה כואבב ^^
אנונימי
כאב אוד חזק, אבל יש כאלה שמחפשים את זה
^^בוא תספר ליי
אני אבעט בך שם חצופה
אנונימי
שיתוק מוחי פחות כואב
כאילו את מקבלת 50 אגרופים בפנים
כמו שריפה בכל הגוף, רק שזה משתק אותך בנוסף ואתה רוצה לחסל מישהו
פחות או יותר.