33 תשובות
לא בהכרח
כל אחד והטעם שלו
כן למרות שאניבת
אני בת ויש לי אף גדול זאת באמת שאלה טובה אבל אני חושבת שאף גדול זה מוסיף ליחודיות ליופי יש גם מלא דוגמניות עם אף גדול וזה מהמם נ.ב אני יודעת שזה שאלה לבנים
אנונימית
לא, בת יכולה להיות יפה עם זה, אבל זה מאפיין שמאוד מוריד לי מהמשיכה הכללית.
על פניו ברור שזה מושך ויפה, אבל מישהי שמוצאת חן בעיניי מישהו הוא בכלל לא ישים לב לאף שלה אם היא לא תגיד כלום
וואלה זה ישמע ממש כאילו אני סתם אומר כזה בשביל לגרום לבנות להרגיש טוב אבל באמת שהייתה מישהי בבית הספר שלי עם אף גדול כזה וחשבתי שהיו לה ממש פנים יפות וחמודות, גם לי בתור בן יש אף גדול רגב אבל זה לא קשור אני חושב שזה דבר ממש חמוד
אנונימי
לא.
אני יודעת שזה שאלה לבנות אבל בתור בת ואני אומרת רק תאמת זה תלוי. יש בנות שזה ממש יפה להן ומוסיף להן ליחודיות ויש כאלה שלא . למשל דיאן שוורץ אין לה אף סולד . ולפי דעתי דיאן אחת הבנות הכי יפות שראיתי .
כן
אני לא
אנונימי
בתור בת שאוהבת בנות
זה מושך
זה מושך
אנונימית
זה תלוי איך זה משתלב עם הפנים
זה ממש תלוי איך זה משתלב עם הפנים לא כל מי שעם אף סולד יפה ולא כל מי שעם אף גדול יפה ככה זה לפי דעתי י נתונים כמו עיניים :צורה,גודל, צבע. שפתיים : צורה ,עובי פנים : קוו לסת , צורת פנים, האם הפנים רחבות זה מאוד תלוי
^^ לפי דעתי איך שרוב האנשים מגדירים את זה
אף ישר- אף ישר כמו שיש לרוב למרוקאים בינוני
אף סולד- אף קטן
אף נשרי- גדול
גם זב לא כל אף יש אף סולד גדול יש אף ישר קטן שוב זה מאוד תלוי
אף ישר- אף ישר כמו שיש לרוב למרוקאים בינוני
אף סולד- אף קטן
אף נשרי- גדול
גם זב לא כל אף יש אף סולד גדול יש אף ישר קטן שוב זה מאוד תלוי
לדעתי אף זה אחד הדברים הכי חשובים בפרצוף ולכן זה מוריד
אני בת ואני אומרת את זה כל הבנים גם כן
לי לדוגמא יש אף קטן אבל עם בליטה וכשאני עושה חצי פרופיל הוא לא סולד וזה מוריד ברמות לפי דעתי
תעשו ניתוח אף פשוט
אני בת ואני אומרת את זה כל הבנים גם כן
לי לדוגמא יש אף קטן אבל עם בליטה וכשאני עושה חצי פרופיל הוא לא סולד וזה מוריד ברמות לפי דעתי
תעשו ניתוח אף פשוט
לא בן אבל לא הייתי שופטת לפי אף
בתור מישהי עם אף גדול
אני לא חושבת ככה על עצמי אבל תמיד אומרים לי שאני אחת היפות ואיך אני לא מדגמנת
אני לא חושבת ככה על עצמי אבל תמיד אומרים לי שאני אחת היפות ואיך אני לא מדגמנת
אנונימית
אני בת עם אף גדול ואני שונאת את זה על עצמי אבל כל בת אחרת עם אף גדול נראית הכי יפה בעולם כמו כל בת עם אף קטן ובינוני:)
אני אוהבת בנות ואני אוהבת בנות עם אף גדול זה מושך
אבל זה תלוי בארמוניה של הפנים
אבל זה תלוי בארמוניה של הפנים
אני כיסא-
הלו גברת
כל אף הוא יפה
כל אף הוא יפה
אני חושב שבנות עם אף גדול מאוד יפות ומתוקות
זה כזה מושך אני נשבעת
התשובות פה זה ככ החוסר ביטחון שלי
ברוך השם שנה הבאה אני עושה את הניתוח אף
ברוך השם שנה הבאה אני עושה את הניתוח אף
אנונימית
אם את ממש כוסית בכל השאר זה לא נורא
ממש לא מסכים עם זה. יש אנשים שאף גדול נראה עליהם יותר טוב מאשר אם היה להם קטן יותר
אנונימי
רק אם את דופנשמירטץ
מבחינתי אף קטן אצל בנות זה קצת רגיל ומשעמם...
אם יש לה אף מאוד גדול *אבל הוא פורפורציונלי שמשתלב טוב עם הפנים* זה סקסי בטירוף בעיניי
אם יש לה אף מאוד גדול *אבל הוא פורפורציונלי שמשתלב טוב עם הפנים* זה סקסי בטירוף בעיניי
שואל השאלה:
אמאלה קמתי מתרדמת ואני רואה שזה היה בחמות
אמאלה קמתי מתרדמת ואני רואה שזה היה בחמות
אנונימית
אף נשר>
באותו הנושא: