8 תשובות
אויש תנסי להשים סרום לשיער ולא לגעת או שתתקלחי
ככה זה תלתלים זה לא יוצא כזה יפה
שואל השאלה:
אני ממש לא חופפת עוד פעם זה לקח לי שלוש שעות
אנונימית
אין ברירה אז תראי כמו מופסה
אז תאספי את השיער שירד הנפח
זה גם לחות בשיער,
נסי לשים סרומים
לעשות קוקו עם המחליק שעשית
הולכת לחפוף ועושה מחדש
תרטיבי ממש את השיער
ואז מה הטעם זה ישאיר לה זימן של הגומיה