4 תשובות
שימי קרם הגנה וחוץ מזה עוד שנייה וחצי גם ככה קיץ
אנונימית
ברור שלשים
אני תמיד חושבת שגם אם לא רואים את השמש האור תמיד מגיע אלינו
והקרניים של החום מגיעות אל הפנים
תמיד עדיף לשים
אני תמיד חושבת שגם אם לא רואים את השמש האור תמיד מגיע אלינו
והקרניים של החום מגיעות אל הפנים
תמיד עדיף לשים
שואל השאלה:
אבל אני לא דיברתי על לראות את השמש
דיברתי על האינקס על טבלה של קרינה שדקל בעצמה מפנה אליה
אבל אני לא דיברתי על לראות את השמש
דיברתי על האינקס על טבלה של קרינה שדקל בעצמה מפנה אליה
אנונימית
^ גם אם זה חלש עדיין יש
באותו הנושא: