6 תשובות
אם כבר צמת אז תמשיכי ותקדישי לזכות החיילים והחטופים
אם כבר אז כבר כאילו אם את לא מרגישה שאת מתעלפת עוד רגע תמשיכי
אנונימי
ממש ממש לא!!!!!! אם את עושה את זה מסיבה של המשקל זה הכי לא בריא שיש נסיכה אני כלכך מבינה אותך אבל בבקשה תאכלי
שואל השאלה:
פסטה איף אכלתי הרבה אבל לא נורא שומנים לא יזיקו כל עוד היה טעים
פסטה איף אכלתי הרבה אבל לא נורא שומנים לא יזיקו כל עוד היה טעים
של מה? (בתאבון נסיכה
שואל השאלה:
צמתי אבל אחרי הצום אכלתי סיר שלם
צמתי אבל אחרי הצום אכלתי סיר שלם
באותו הנושא: