5 תשובות
אם זה סתם להצטלם אז נראה לי פשוט טלפון טוב למה כל פעם להביא מצלמה סתם חפירה
שואל השאלה:
כאלו חשבתי על טיסות וכאלה.. אבל אני טסה אולי פעמיים השנה
כאלו חשבתי על טיסות וכאלה.. אבל אני טסה אולי פעמיים השנה
אנונימית
אם את רואה את עצמך עוסקת בצילום אז לצאת לשטח זה חלק מהעניין
אפילו מחוץ לבית ובמקומות קרובים
אפילו מחוץ לבית ובמקומות קרובים
יש לך כסף לזה? את הולכת להשתמש בזה?
שואל השאלה:
כן יש לי כסף לזה אבל השאלה אם אני אשתמש בזה הרבה ואם זה שווה את זה
כן יש לי כסף לזה אבל השאלה אם אני אשתמש בזה הרבה ואם זה שווה את זה
אנונימית
באותו הנושא: