8 תשובות
לאון
הכי יפה לדעתי זה אדגר וגם באסטר אחלה
ואני לא בן אבל הכי יפה מהבנות לדעתי היא מייזי
ואני לא בן אבל הכי יפה מהבנות לדעתי היא מייזי
אל פרימו גבר אלפא
פאם
אדגר בו באסטר ומהבנות פייפר מייזי גנט ובאבל
אל פרימו
פייפר ^_^
אדגר הילד סנטר סתם באבל (ביבי )אחי יפהה
באותו הנושא: