7 תשובות
את יכולה להוריד את כמו קיופיד ולרשום מחפשת חברים להכיר אני מחול לצרוך העיינין ולקבוע עם מישהוא
תמיד אפשרי ,
זה די קשה שאת לא מכירה מראש בן אדם משם שיכיר לך עוד
וגם שאת טסה לבד זה די מסוכן להכיר אנשים ואין חברים שישגיחו עלייך או משהו
מתי את אמורה לטוס גם?
שואל השאלה:
אני לא לבד
אני עם המשפחה שלי
ובסוף יוני
אנונימית
יש לך אולי אנשים שאת מכירה מהאזור? משפחה?
שואל השאלה:
לא
אנונימית
יש לך קצת זמן תנסי להכיר מאפליקציות אנשים לדבר איתם ולהכיר מהאיזור