8 תשובות
אני מרגישה שיש פה יותר רק מהסיטואציה הזאת
שואל השאלה:
מה זאת אומרת?
אנונימית
אמרת לו שאת רוצה שתהיו לבד? לא עם חברים כאילו
ואי הייתי ממש ממש כועסת
זה באמת לא יפה
לדעתי את צריכה לנהל איתו שיחה רצינית
אולי הוא רוצה לחזור לחיים הרגילים שלו וקצת קשה לו לשלב זוגיות?
שמעי אחותי בנים הם מין קצת מטומטם אז אני מאמין שהוא לא באמת שם לב למה שהוא עושה, פעם הבאה תגידי לו שאתם מדברים, אל תבקשי או משהו אלא תדרשי את זה
שואל השאלה:
כן אמרתי לו מה זהו אתה מחזיר אותי הבייתה חשבתי שנעשה סיבוב קצר
אנונימית
לגבי הסיטואציה אם הוא לרוב איתך יותר מלגיטימי שיהיה עם חברים, לגבי התגובה זה תכונות של הבן אדם, או שהוא לא מרגיש בנכון להתנצל על זה שהוא עם חברים מדי פעם, או שקשה לו יותר להראות רגש, תדברי איתו ותנסי להבין יותר לעומק. תסבירי לו מה את רוצה שידע להתנהל שונה איתך שאת בוכה ויפנה יותר זמן. הכל עניין של תקשורת, תלוי בסיטואציה, מפה אי אפשר להבין רק מזה.
שואל השאלה:
אז בבקשה שיחזור אני לא קושרת אותו באזיקים.
לא מבינה את השטויות האלה נראה לי שאפילו חברים שלו יצחקו לו בפרצוף
אנונימית