3 תשובות
-אני אחראית על השקפת העולם שלי ועל המחשבות שלי, ואני בוחרת לפתוח את היום ברוגע ולא לחשוב מחשבות שליליות
-אני מוכירה תודה על כל כך הרבה דברים בחיי
-אני גאה בעצמי שהתעוררתי הבוקר
-לא נורא אם אני עצובה הבוקר, יהיה בסדר
-אני משתפרת ולומדת דברים חדשים מיום ליום
-אני שמחה כשאני חושבת על האנשים/ בעלי החיים שאני אוהבת, בשביל זה שווה להמשיך את הדרך שלי בחיים
-אני אשמע שיר מעודד ואתחיל את היום שלי בכיף
-אני אוהבת... (לכתוב רשימה של הדברים שאת אוהבת)
-אני נאהבת ואוהבת אחרים
-אני אוהבת לחיות
-כשאני נמצאת בתוך הרגע אני לא סובלת, גם אם יש בי כאב
-אני מסוגלת לדמיין דברים טובים וכך לזמן אנרגיות חיוביות לחיי
-החיים לא חייבים להיות מושלמים, הם לא חייבים להיות בדיוק כמו שתכננתי
-בסוף אני ארגיש שלכל הדרך שעברתי היתה משמעות
-היום אנסה לדאוג פחות, היום אנסה לראות את הטוב בדברים
-היום אפעל מתוך אהבה וחמלה
-היום אקבל את עצמי כפי שאני
-אני עושה כמיטב יכולתי

משפטים משירים:

"כל עוד לא הפסקת לחלום, את מנצחת."
"אל תעזבי ידיים, כל הטוב עוד לפנייך."
"כל הדברים היפים באמת מתגלים בזמנם האיטי הבלתי מתחשב. האוהב, הפועם, בקצבו של הלב."
את לא צריכה משפטים את צריכה סיבה לקום.
תוסיפי דברים כיפים לבוקר שלך תקני ארוחות בוקר מפנקות שתרצי לקום ולהנות את החיים.
אני אישית כל בוקר קמה מהמיטה בידיעה שאני הולכת לאימון
יש את הסאונד של never give up מהטיקטוק