התחברות
הרשמה
אם החבילה יצאה לי 72 דולר אבל המשלוח עוד 10 דולר(סהכ82דולר) אני משלמת מכס או לא?
19 במרץ 2024, 22:19
מכס
קניות ברשת
משלוחים
3 תשובות
לא חושבת
ד
דִּידִי
לא
C
Chris girl
לא
H
Hellobitches
באותו הנושא:
שווה לקנות ספר ב16 דולר והמשלוח 15 דולר?
אם אני אזמין מעל 75 דולר (כולל משלוח) מאמזון יעצרו את החבילה במכס?
אם צריך לשלם מכס מ75 דולר אז זה 75 דולר עם דמי משלוח או בלי?
אם אני מזמינה ב80 דולר באמאזון ומשלמת עוד 46 דולר משלוח, זה ייתקע במכס?
אם החבילה שלי יצאה למשלוחים יעני היום יצאה ב7 בבוקר מתי זה יגיע?
המוצר הזה עולה רק 5 דולר והוא לא כבד בכלל, אז למה המשלוח עולה 40 דולר??
אם אני מזמינה מאתר ב70 דולר ומשלוח עולה לי עוד 10 דולר, יעלה לי מכס נכון?
שווה לי לקנות משהו מאמזון שהוא 150 דולר+300 דולר משלוח?יקחו מיסים?
הזמנתי בגדים מפאשן נובה וההזמנה יצאה 65 דולר, ומשלוח 15 דולר..
זה הגיוני שמוצר קטן שעולה 25 דולר ,המשלוח מארצות הברית יהיה 24 דולר?
אם אני קונה חבילה ב74 דולר לא כולל משלוח היא פתורה במכס?