3 תשובות
חח אני לא רוצה לדמיין אפילו
מלחמה:| (כן אני פסימית)
יותר גרוע מעכשיו?
כאילו ההתנהגות של הנוער כמו זבל
הכל רק יותר גרוע כנראה