7 תשובות
אני לא בעד גנבות
לא איכ מה אתה רוצה להכניס את הזה שלך בבגדים שלה ידוחה
אנונימית
הייתי קונה חוטיני משל עצמי.

אין בעיה ללבוש מה שאתה רוצה, זה החיים שלך ואתה יכול לעשות מה שאתה רוצה.
אבל לא הייתי לוקח לאחרים את הבגדים שלהם, בטח ובטח שלא את התחתונים שלהם, זה לא הגייני או מוסרי.
אנונימי
לא, זה ה-דרך להעביר מחלות, זה ממש לא הגייני, וזה גניבה
שלום ידידי אני עשיתי את זה כבר וזה קצת לוחץ בעכוז לא ממליץ אך עדיף פשוט ללכת ערום
אנונימי
שואל השאלה:
קניתי חוטיני חדש בגלל שהבנתי שזה מחלות וגנבה וזה תודה רבה לכולם!!!!!
אנונימי