4 תשובות
הייתי אמורה להיות משקית נפגעים והבנתי שזה ממש קשה, זה לעזור לחיילים נפשית שהם במצב קל יחסית, אבל בכל אופן לי זה לא מתאים כי זה ממש מעיק ומסובך לי. אני אישית הייתי מעדיפה מילואים , ולדעתי משעמם זה לא יש לי חברות בתפקיד
שואל השאלה:
אני קצת מפחדת שהשירות יהיה משרדי ומשעמם
אנונימית
שואל השאלה:
מניסיון אישי?
אנונימית
מילואים