41 תשובות
הייתי בת 17 והוא היה בן 25.
נפרדנו כי הוא בגד.
נפרדנו כי הוא בגד.
אני 18 הוא 29
בגד
בגד
אנונימית
^לא מפתיע
אנשים עם הפרש כאלה כמעט אף פעם לא רוצים אתכן לרציני.. וחבל שאתן לא רואות את זה עד שמאוחר מידי
אנשים עם הפרש כאלה כמעט אף פעם לא רוצים אתכן לרציני.. וחבל שאתן לא רואות את זה עד שמאוחר מידי
אנונימי
^
חבל שאתה שופט ועוד מאנונימי :)
לא תגיע רחוק עם גישה כזאת.
חבל שאתה שופט ועוד מאנונימי :)
לא תגיע רחוק עם גישה כזאת.
היינו קטנות אנונימי שב בשקט
אנונימית
אני לא שופט
אני מאנונימי כי הדעות שלי לא אהובות ביותר
זה לא אומר שהן לא נכונות
בנים ילכו עם בנות קטנות בגלל כמה סיבות
1- יותר קל להם גם להתחיל את הקשר וגם לשמור עליו
2- הרבה יותר קל לעשות דברים עם מישהי קטנה שרואה בך מודל לחיקוי או שיש לה תסביכי אבא
3- הם באמת אוהבים אותה- האופציה הכי פחות נפוצה
אני לא שופט ואם מישהי אוהבת מישהו גדול אף אחד לא יכול לעצור אותה
פשוט אני לא בעד כי אני מבין את ההשלכות של זה
והנה עובדה שאצל שתיכן הוא בגד בסוף..
אני מאנונימי כי הדעות שלי לא אהובות ביותר
זה לא אומר שהן לא נכונות
בנים ילכו עם בנות קטנות בגלל כמה סיבות
1- יותר קל להם גם להתחיל את הקשר וגם לשמור עליו
2- הרבה יותר קל לעשות דברים עם מישהי קטנה שרואה בך מודל לחיקוי או שיש לה תסביכי אבא
3- הם באמת אוהבים אותה- האופציה הכי פחות נפוצה
אני לא שופט ואם מישהי אוהבת מישהו גדול אף אחד לא יכול לעצור אותה
פשוט אני לא בעד כי אני מבין את ההשלכות של זה
והנה עובדה שאצל שתיכן הוא בגד בסוף..
אנונימי
15
שואל השאלה:
אתם חושבים ש15 ו17 זה סבבה? אנחנו מגיל 13.5 ביחד (13.5 שלי הוא היה 15)
ממש טוב לנו ביחד, אני אוהבת אותו וסומכת עליו
אתם חושבים ש15 ו17 זה סבבה? אנחנו מגיל 13.5 ביחד (13.5 שלי הוא היה 15)
ממש טוב לנו ביחד, אני אוהבת אותו וסומכת עליו
אנונימית
אתן לא רואות שיש דפוס עם הפרשים כאלה? כמעט תמיד הם ירצו לשכב מהר יותר.. או שהם יבגדו
ולפעמים הבת לא רואה את זה או מתעלמת כי היא באמת מתאהבת בו
ולפעמים הבת לא רואה את זה או מתעלמת כי היא באמת מתאהבת בו
אנונימי
ברור שזה יכול
וזה קורה
אבל בזוגיות עם הפרשים כל כך גדולים זה כמעט תמיד קורה
וזה קורה
אבל בזוגיות עם הפרשים כל כך גדולים זה כמעט תמיד קורה
אנונימי
שואל השאלה:
אני מסכימה עם אנונימי, אבל יש פעמים שזה לא ככה, אם זה הפרש של שנתיים שלוש בדרך כלל זה בסדר אבל נניח בת 14 עם מישהו שהוא בן יותר מ17 לדעתי זה ממש לא בסדר
המחשבות שלה והמחשבות שלו לא אותו דבר
אני מסכימה עם אנונימי, אבל יש פעמים שזה לא ככה, אם זה הפרש של שנתיים שלוש בדרך כלל זה בסדר אבל נניח בת 14 עם מישהו שהוא בן יותר מ17 לדעתי זה ממש לא בסדר
המחשבות שלה והמחשבות שלו לא אותו דבר
אנונימית
הכרנו שאני הייתי בת 14 והוא היה בן 23 והוא היינו בזוגיות שלוש וחצי שנים.
נפרדנו את האמת בטוב ,כי הבנו שהתרחקנו אחד מהשנייה
נפרדנו את האמת בטוב ,כי הבנו שהתרחקנו אחד מהשנייה
היא הייתה בת 95 בbitlife ואני הייתי בן 35
ואי רונה אחותי זה פדופיליה^ זה פער עצום בשנים האלה
אנונימית
שואל השאלה:
אז 15 ו17 זה סבבה? ההפרש
אז 15 ו17 זה סבבה? ההפרש
אנונימית
אני 16 הוא 24
אני וחבר שלי 16 ו17 ותהיה תקופה שהוא יהיה 18 ואני 16, לדעתי זה סבבה לגמרי וזה לא מפריע לנו או משהו
אנונימית
שואל השאלה:
^^בגלל שאתם שני בנים לדעתי זה פחות קריטי מבן ובת ההפרש
^^בגלל שאתם שני בנים לדעתי זה פחות קריטי מבן ובת ההפרש
אנונימית
לא ניראלי אבל 17 ו15 זה לגמרי בסדר
שואל השאלה:
^אני גם חושבת שבגלל שלמצוא זוגיות להטבית הרבה יותר קשה מלמצוא זוגיות סטרייטית לפעמים מתפשרים על ההפרש גילאים לא?
^אני גם חושבת שבגלל שלמצוא זוגיות להטבית הרבה יותר קשה מלמצוא זוגיות סטרייטית לפעמים מתפשרים על ההפרש גילאים לא?
אנונימית
לא פשוט הוא ממש חמוד היה זה לא קשור ללמצוא משהו אבל אני קטין אז זה לא בסדר
לא יצאתי אף פעם עם אף אחד
אבל כן הייתי בקטעים לא ברורים עם כמה נשים
ההפרש הכי גדול היה 4-5 שנים
אבל זה היה כשהייתי בת 13 או משהו כזה
אבל כן הייתי בקטעים לא ברורים עם כמה נשים
ההפרש הכי גדול היה 4-5 שנים
אבל זה היה כשהייתי בת 13 או משהו כזה
ההפרש סבבה לגמרה
יצאתי עם מישהו שהוא 15 וחצי ואני 16 וחצי אין כל כך הבדל אבל הרגיש לי שאני הרבה יותר בוגרת ממנו
אנונימית
אנוכי בתולת מבט
אנונימית
אני הייתי 16 והוא 19
אבל הייתה לנו זוגיות ממש קצרה
ונפרדנו כי לא כל כך הסתדר
כל אחד נמצא במקום אחר בחיים
אז לא כזה עבד לנו
אבל הייתה לנו זוגיות ממש קצרה
ונפרדנו כי לא כל כך הסתדר
כל אחד נמצא במקום אחר בחיים
אז לא כזה עבד לנו
15 ו18
אנונימית
הפרש של שנה
נפרדנו כי הפסקנו להרגיש חיבור והתרחקנו
נפרדנו כי הפסקנו להרגיש חיבור והתרחקנו
הייתי בת 12 והוא 18
*פרצוף גולגולת*
רק דיברנו באינטרנט
לא היינו בזוגיות
*פרצוף גולגולת*
רק דיברנו באינטרנט
לא היינו בזוגיות
אנונימית
שואל השאלה:
^את רצינית?
זה ממש לא בסדר, ההורים שלך לא עצרו את זה?
^את רצינית?
זה ממש לא בסדר, ההורים שלך לא עצרו את זה?
אנונימית
17 26 עכשיו באושר
זה רק נשמע הרבה
גיל זה רק מספר!
זה רק נשמע הרבה
גיל זה רק מספר!
אנונימית
20 ו40
אנונימית
17 17, גדול ממני ב4 חודשים, היה אובססיבי וזה לא היה בריא
18 ו19 הייתי גדולה ממנו ב8 חודשים, היה גם אובססיבי ורעיל מאד
18 ו19 הייתי גדולה ממנו ב8 חודשים, היה גם אובססיבי ורעיל מאד
בת 14 ו23?? זה ליטרלי חולני
אולי התרחקתם כי כבר נהיית מבוגרת מדי בשבילו..
אולי התרחקתם כי כבר נהיית מבוגרת מדי בשבילו..
אנונימית
^^ זה כבר אליקו ולירז חיים
אני 15 הוא 18 נפרדנו כי עזב עיר
נחכה ונראה
אין לי חבר(100 סמיילים בוכים)
אין לי חבר(100 סמיילים בוכים)
17 ו 21
איבדה רגשות.
איבדה רגשות.
אני שבתול מבט:
חצי שנה הפרש
שמונה ימים (נשבע)
באותו הנושא: