26 תשובות
רגישים
כן
תלוי איפה
אבל בגדול לא רגישה
אבל בגדול לא רגישה
רק בכפות רגליים
אחושרמוטה
רגישה
תלוי במצב רוח שלי
קופצת מכול דגדוג וכך גם המוח הכחלכל שלי א,א,א,א לעזאזל
שואל השאלה:
^מה זה א,א,א,א אחותיי
^מה זה א,א,א,א אחותיי
אנונימית
איפ אפשר כתוב כמה אותיות אותו דבר פה רז שמתי את הפסיקים חחח כתבי כאילו אני צוחקת פה יו זה ממש מעצבן
רגישה אבל יש מקומות שפחות
רגישים
שואל השאלה:
^^^עוד לא גילו לך את הסוד אה?
תכתבי כמה אותיות, ושימי בין כמה מהן סמיילי, לא משנה איזה חוץ מלב אדום
נגיד - חחחחחחח
^^^עוד לא גילו לך את הסוד אה?
תכתבי כמה אותיות, ושימי בין כמה מהן סמיילי, לא משנה איזה חוץ מלב אדום
נגיד - חחחחחחח
אנונימית
רגיש ברמות
שואל השאלה:
רגע רגע אם אתם כבר פה ועוד לא התעייפתם, כדי שלא אפתח עוד שאלה
במידה ואתם רגישים, אתם שונאים את זה?
רגע רגע אם אתם כבר פה ועוד לא התעייפתם, כדי שלא אפתח עוד שאלה
במידה ואתם רגישים, אתם שונאים את זה?
אנונימית
כן זה גורם לי להעיף את הידיים לכל עבר
כןן זה מציק1
אני ממש רגישה לדגדוגים זה מעצבןן לא הבנתי למה דגדוגים גורמים לבני אדם לצחוק איך דגדוגים קשור ללצחוק??
אנונימית
שואל השאלה:
^אני לא יודעת 100% איך זה קשור לצחוק, אבל אני יודעת שזה איזה מנגנון הגנה של המוח מפני זוחלים (?, מקווה שלא טעיתי) שנטבע בנו אבולוציונית
אין לי מושג למה זה דווקא צחוק, זה אחד המעניינים לדעתי
אנסה לבדוק אחר כך אולי
^אני לא יודעת 100% איך זה קשור לצחוק, אבל אני יודעת שזה איזה מנגנון הגנה של המוח מפני זוחלים (?, מקווה שלא טעיתי) שנטבע בנו אבולוציונית
אין לי מושג למה זה דווקא צחוק, זה אחד המעניינים לדעתי
אנסה לבדוק אחר כך אולי
אנונימית
אני ממש אוהב דגדוגים!!!
שואל השאלה:
^רגע אתה אוהב שמדגדגים אותך? ואתה רגיש? איךך איך זה פשוט רמה אחרת של סיבולת
^רגע אתה אוהב שמדגדגים אותך? ואתה רגיש? איךך איך זה פשוט רמה אחרת של סיבולת
אנונימית
את ממש חוקרת את זה אה? חחח למה מישהו דגדג אותך?
שואל השאלה:
^חוקרת מסקרנות
לאחרונה התחלתי לחשוב על כל מיני דברים כאלו בכללי
כמו גירודים, כאב, תחושה דביקה
עכשיו, בשבילי דביק זה העינוי הכי מזעזע
גירודים זה מעצבן ומוציא מריכוז, אבל יש בהם משהו ממכר
וגם כאב
יש אנשים שאוהבים את זה
דגדוג זה סוג של הפרעה על הרצף (של המחשבה שלי כן? זה פשוט יושב שונה אצלי בראש לא יודעת להסביר) וכל אחד מגיב לזה שונה אבל גם לזה יש סף סבל שיוצר תגובה מיידית
אני סקרנית אם יש אנשים שאוהבים את התחושה של הדגדוג (לא שמדגדגים אותם בהכרח, כי זאת כבר סיטואציה שיכולה להיות חברית או חמודה או משהו כזה, ממש נטו את התחושה, נגיד ולא בן אדם היה עושה את זה אלא נוצה בלי ידיים בכלל)
אז זהו זה בעיקרון לחחח קצת חפרתי
וברור שדגדגו אותי אי פעם באיזה שלב בחיים :/ לא נראה לי שזה לא קרה למישהו
^חוקרת מסקרנות
לאחרונה התחלתי לחשוב על כל מיני דברים כאלו בכללי
כמו גירודים, כאב, תחושה דביקה
עכשיו, בשבילי דביק זה העינוי הכי מזעזע
גירודים זה מעצבן ומוציא מריכוז, אבל יש בהם משהו ממכר
וגם כאב
יש אנשים שאוהבים את זה
דגדוג זה סוג של הפרעה על הרצף (של המחשבה שלי כן? זה פשוט יושב שונה אצלי בראש לא יודעת להסביר) וכל אחד מגיב לזה שונה אבל גם לזה יש סף סבל שיוצר תגובה מיידית
אני סקרנית אם יש אנשים שאוהבים את התחושה של הדגדוג (לא שמדגדגים אותם בהכרח, כי זאת כבר סיטואציה שיכולה להיות חברית או חמודה או משהו כזה, ממש נטו את התחושה, נגיד ולא בן אדם היה עושה את זה אלא נוצה בלי ידיים בכלל)
אז זהו זה בעיקרון לחחח קצת חפרתי
וברור שדגדגו אותי אי פעם באיזה שלב בחיים :/ לא נראה לי שזה לא קרה למישהו
אנונימית
אני אוהב לדגדג
שואל השאלה:
אז לברוח ממך בסמטה חשוכה אתה אןמר
אז לברוח ממך בסמטה חשוכה אתה אןמר
אנונימית
באותו הנושא: