3 תשובות
לא:)
ואפשר ללכת אחרי זה למסעדה
ואפשר ללכת אחרי זה למסעדה
תגידי תודה, לי אפילו לא שרו שירים: (
זה ממש לא משעמם זה דווקא דיי כייף ^.^
אבל אני אם הייתי חוגגת את היומולדת הייתי לוקחת את מי שחוגג לעוד מקום (;
אבל אני אם הייתי חוגגת את היומולדת הייתי לוקחת את מי שחוגג לעוד מקום (;
באותו הנושא: