התחברות
הרשמה
האם כדאי לי לעשות קצת דירוג במסגרת של השיער ודירוג קצת של הפוני לבד בבית?
יש לי שיער גלי
18 במרץ 2024, 22:34
תסרוקות
תספורת
עיצוב שיער
תשובה אחת
יש לי שיער גלי ואני אידיתי בהתחלה גזרתי לעצמי ואז הלכתי להסתפר ממליצה לך כבר ישר ללכת להסתפר אצל מישהו שמבין בזה
I
Im.just.a.girl :)
באותו הנושא:
עדיין באופנה ויפה לעשות פסים במסגרת מאחורי השיער בצבע חום עם צבע בלונד כמו בתמונה?
מתי כדאי לעשות דירוג בשיער לפני תחילת הלימודים?
האם כדאי לי לעשות פוני, מסגרת לפנים ולהוסיף נפח אם ישלי שיער גלי?
ממש בא לי לעשות דירוג בבית בצורת u יש לי שיער גלי באורך מרפק כדאי לי?
תספורת גלאח דירוג נמוך עם מסגרת ישרה
מה עדיף שהשיער יהיה קצת ארוך(יש תמונה) או להוריד את השיער למעלה ולעשות דירוג ?
כמה פוגע בשיער זה לשים ג'ל לשיער כל יום בקדימה של השיער יענו המסגרת של השיער
כדאי בתספורת 0 לעשות מסגרת או בלי?
עשיתי דירוג וזה לא חלק ואני רוצה להביא את הדירוג מקדימה ואת השיער לאסוף אבל הדירוג הוא לא חלק וזה לא נראה יפה מה לעשות?
לעשות דירוג אחרי תרומת שיער או לחכות שיתארך טיפה השיער?
אני רוצה ללכת לעשות דירוג בשיער אחרי תרומת שיער שווה לעשות דירוג לשיער קצר או לחכות טיפה שיתארך?