התחברות
הרשמה
שתיתי באופן חד פעמי גם קפה וגם אקסל היום זה בסדר?
18 במרץ 2024, 16:49
שתייה
קפה
קפאין
נס קפה
3 תשובות
לא זה נוראי
.
....... .......
כן
f
fairy_
לא מומלץ אבל כן זה די בסדר רק לא להפוך את זה להרגל קבוע
א
אדירוס מונטנה
באותו הנושא:
שתיתי 7 אקסל וכואב לי הלב זה קשור לאקסל
שתיתי היום שני אקסלים, מה הסיכוי שאני ארדם בקרוב?
שתיתי 12 פחיות אקסל זה בסדר
שתיתי אקסל בפעם הראשונה (12) זה מסוכן בגיל שלי?
אתמול שתיתי כוס וחצי של אקסל פעם ראשונה זה בסדר או שזה יותר מדיי
אם שתיתי 4 אקסלים וקצת קצת בירה, זה בסדר?
שתיתי היום בפעם הראשונה...זה היה וויסקי (גק דניאלס) וערבבתי אותו עם קולה..זה בסדר?
זה בסדר לשתות 2 אקסלים היום? חד פעמי
זה בסדר לשתות פעם בשבוע 2/3 אקסלים ביום אחד?
זה בסדר לחפוף באופן חד פעמי פעמיים ביום?
זה בסדר אם באופן חד פעמי אני אקח שתי ימי מנוחה ואני אלך להתאמן מחר?