17 תשובות
שואל השאלה:
חילונים לא היו רוצים לשבת מהבוקר עד הערב וללמוד
חילונים לא היו רוצים לשבת מהבוקר עד הערב וללמוד
אנונימית
יש גם חילונים שלא מתגייסים מטעמי אידיאולוגיה
אבל על זה משום מה שותקים
אבל על זה משום מה שותקים
לא עניין של שורף פשוט יש חוק אחד לחילונים וחוק אחר לחרדים זה לא בסדר
למה חילוני לא בוחר גם להתגייס או ללמוד?
למה חילוני לא בוחר גם להתגייס או ללמוד?
כן גם אני לא מבין אותם.
יש להם אפשרות לא להתגייס בגלל שהם עוזרים בלהתפלל ואנשים קשה להם להבין את זה
יש להם אפשרות לא להתגייס בגלל שהם עוזרים בלהתפלל ואנשים קשה להם להבין את זה
כנל לא מבינה את זה
גם כל השמאלנים אומרים כל הזמן "די לגזענות" וליטרלי כל מה שהם חושבים על חרדים זה געזני (לא כולם, אני בכל זאת לא רוצה להכליל, אבל הרבה כן)
גם כל השמאלנים אומרים כל הזמן "די לגזענות" וליטרלי כל מה שהם חושבים על חרדים זה געזני (לא כולם, אני בכל זאת לא רוצה להכליל, אבל הרבה כן)
אנונימית
מעצבן שאנשים אומרים מה שורף? הבעיה זה שאנשים לא רוצים להבין למה, לא מנסים ליפתור את זה כמו שצריך, רק להאשים אנשים ולהיתלונן
מסכימה ומחזקת.
הם אלו שמחזיקים את המדינה.
בלעדיהם לא היינו קיימים.
הם אלו שמחזיקים את המדינה.
בלעדיהם לא היינו קיימים.
אנונימית
זה לא באמת שורף להם, זה טוב לפוליטיקה
האנשים שהכי מדברים על זה שצריך לגייס חרדים לא רוצים שהם יתגייסו כי אז הלכה להם האגנדה
האנשים שהכי מדברים על זה שצריך לגייס חרדים לא רוצים שהם יתגייסו כי אז הלכה להם האגנדה
אנשים לא מבינים את החשש הזה
אנונימית
חסר חיילים מה קשה להבין
מעריך כל חרדי שמתנדב בעמותות אבל לא כולם מתנדבים וחסר אנשים בצבא וכן גם הערבים צריכים להתגייס
בעיני זה אי גיוס זה לעבור על "לא תעמוד על דם רעך"
מעריך כל חרדי שמתנדב בעמותות אבל לא כולם מתנדבים וחסר אנשים בצבא וכן גם הערבים צריכים להתגייס
בעיני זה אי גיוס זה לעבור על "לא תעמוד על דם רעך"
אבל צריך להבין את הקושי הזה ולא סתם לכעוס עליהם, אם אין לך פיתרון טוב אז אל תתלונן למה הם לא מיתגייסים
באיזה דברים אחרים הם תורמים בדיוק?
ואני לא מתכוון לאלפים בודדים שמתנדבים בארגונים. אני מתכוון לכמות גדולה מהאוכלוסיה שלהם שבאמת תורמים למדינה.
ואני לא מתכוון לאלפים בודדים שמתנדבים בארגונים. אני מתכוון לכמות גדולה מהאוכלוסיה שלהם שבאמת תורמים למדינה.
^ משום מה? המספר הזה פחות מחמישית מהחרידים
אנונימי
זה שהם לא תורמים לא למדינה ולא לאף אחד בשום דרך
אישית לי יש בן דוד שפחד להתגייס כי הוא חשש מיציאה בשאלה
אנונימית
כי יש הרבה אנשים שלא מאמינים ביהדות, בשבילנו הם סתם מתבטלים ולא תורמים בכלום
הם לא.
שיעור תשלום המיסים בישראל יגרום לביטוח הלאומי לקרוס ב12 השנים הקרובות.
שיעור תשלום המיסים בישראל יגרום לביטוח הלאומי לקרוס ב12 השנים הקרובות.
באותו הנושא: