19 תשובות
לא, פשוט כל אחד והטעם שלו
לא
לא זה הטעם שלך
לאהוב אותו בתור בן אדם זה כבר משהו אחר
לאהוב אותו בתור בן אדם זה כבר משהו אחר
כן. ולא בגלל שהוא אנטישמי. בגלל שהוא גרוע
אנונימי
הוא אנטישמי אז ברור
זה ממש לא בעיה שהוא אנטישמי. אני מקשיב לזמר אנטישמי
לדעתי זה כן בעיה לשמוע זמר אנטישמי
זה מטומטם. צריך להפריד מהאומן עצמו למוסיקה שלו
לא זה לא. למה שנפרס בן אדם ששונא אותנו? שמהכסף שהוא מתפרנס הוא תורם לעזה.
אני בטוחה שאם טיילור אי פעם תתגלה כשאנטישמית את עדיין תגני עלייה
הוא יתרום את הכסף שלו בכל מקרה....
^^לגמרי
1. טיילור לא תעלה משהו נגדינו או בעדינו. זה קצת יהרוס לה את הסיבוב הופעות.
2. אם טיילור תתמוך בפלסטין אני לפחות אשמע את הסטולן וורזן (שזה הולך לסקוטר בראון שהוא תומך בפלסטין) או אני אפסיק לשמוע אותה ואשמע אומנים אחרים.
2. אם טיילור תתמוך בפלסטין אני לפחות אשמע את הסטולן וורזן (שזה הולך לסקוטר בראון שהוא תומך בפלסטין) או אני אפסיק לשמוע אותה ואשמע אומנים אחרים.
שיתרום לא מהכסף שאני אתן לא אז
בטח אחי
טוב אחי
^את שומעת טיילור. אין לך זכות דיבור בכלל
אנונימי
כן זה נורא
בעייה בכללי: לא
בעייה איתי אישית: כן
(אני פשוט לא סובלת אותו ואת המוזיקה שלו)
בעייה איתי אישית: כן
(אני פשוט לא סובלת אותו ואת המוזיקה שלו)
באותו הנושא: