48 תשובות
עשיתי שנה שעברה אז כן
לא יעלו תכף לדעתי
כאילו בשבוע הקרוב
שואל השאלה:
אני מקווה שכבר ישלחו את התשובות לוקח להם מלא זמן אוף
וואי ממשש
חח איך כל כך הרבה ענו אתם מאלפא או אידאה?^
ולא אבל זה שונה לגמרי מאודיסאה לוקח להם הרבה יותר זמן נראלי אמור להגיע גג עוד שבועיים במקרה הרע
שואל השאלה:
כן לומרות שזה אותו מבחן אודיסאה זה שונה^
כע אבל עדיין הביאו תשובות הרבה יותר מהר נראלי שפה פשוט פחות חשוב הזמן שהם מחזירים תשובה כי בתכלס השלב הבא לא צורך התכונות והוא אחרי פסח נראלי
אבל לא אמור להיות את המבחן השני עוד מעט?
מישהו עשה בתל אביב?
מכיר מישהי שעשתה בטכניון נראלי אבל המבחן השני אם זה אזור פסח אז לא כזה קרוב התאריך אני עשיתי בעברית
סבבה תודה
שואל השאלה:
אני עשיתי בתל אביב אבל לאלפא^^^
גם אני לאלפא
איך הלך לך?
הרגע שלחו!!!
מה רגע וואט
כן הרגע קיבלתי
מה אמרו? איזה תוכנית את?
עברתי לאלפא
אני עברתי לאודיסאה אעאעעעע
אנונימית
תודהה
אמאלה לחץ
איך מתכוננים לזה בכלל
אנונימית
כל הכבוד איפה עשית כי עשיתי בתל אביב ולא קיבלתי
עשיתי בבר אילן
אנונימית
איפה ראית שהתקבלת באימייל?
אממ אבא שלי שלח לי אין לי שמץ מאיפה הוא קיבל
אני אבדוק באימייל חכה רגע
אנונימית
כן , מהאימייל
אנונימית
מזל טוב ברמות למי שעבר שם^
וגם אני לא קיבלתי ועשיתי באוניברסיטה העברית אני חושב שזה אומר שאלה אוניברסיטאות שכבר בדקו הכל ויכול להיות שהיינו יותר אז יקח להם קצת יותר זמן
יכול להיות שזה נשלח רק לאימייל של ההורים? את שמת את האימייל שלך בהרשמה?
נראה לי ששמתי
בכללי גם שנה שעברה נבחנתי במשהו שלהם אז יש מצב שמשם הם יודעים את האימייל שלי
אנונימית
כע אז כנראה פשוט מי שעדיין לא קיבל נבחן עם יותר נבחנים אז לוקח יותר זמן
מישהו עשה בתל אביב והתקבל?
מזל טוב לכולם אלופים!
שואל השאלה:
שלחו לחבר שלי שהוא עבר!!
אבל לא נראלי שעברתי אבל עדיין לא שלחו
שלחו לי הרגע
מי שלא התקבל כתבו לכם שיש תוכניות אחרות שהם חושבים שיתאימו לכם
שואל השאלה:
כן אני לא התקבלתי ושלחו לי עוד קורסים
מהזתומרת?^
אוף לא התקבלתי
כע גם אני לע לע נורא כנראה שזה לטובה לפחות המבחן היה ממש כיף זה שווה את זה
שואל השאלה:
^כן לא משנה לי
אני עשיתי לאידיאה בחיפה
עוד לא קיבלתי תשובה (,:
ניסית להיכנס למייל? לי זה לא הראה ששלחו עד שנכנסתי
קצת באיחור אבל כן קיבלתי
אני גם קיבלתי לפני כמה ימים
לא עברתי :/