12 תשובות
אם את מרגישה לא בנוח לגבי זה אז כן
יש כאלה שיכול להפריע להם ויש כאלה שלא,אבל אם את מרגישה לא בנוח לגבי זה אז תורידי
אני הורדתי בפעם הראשונה
זה פשוט גרם לי להרגיש יותר בנוח
לדעתי תורידי כדי שתשחררי את ההרגשה של הלחץ
זה פשוט גרם לי להרגיש יותר בנוח
לדעתי תורידי כדי שתשחררי את ההרגשה של הלחץ
שואל השאלה:
אתן חושבות שזה מפריע להם?
אתן חושבות שזה מפריע להם?
אנונימית
רק עם את לא מרגישה בנוח
אנונימית
אם את מרגישה לא בנוח לגבי זה אז כן, אבל מתישהו הוא יראה אותך
עם שיערות שם
עם שיערות שם
אנונימית
שואל השאלה:
זה כואב בפעם הראשונה? יכול לרדת משם דם? כאילו לא מהתhת
זה כואב בפעם הראשונה? יכול לרדת משם דם? כאילו לא מהתhת
אנונימית
בהצלחה!! ותזכרי שזה לגמרי טבעי
שואל השאלה:
תודהה
תודהה
אנונימית
זה כואב ולרוב יורד דם
זה לא כלכך כואב, זה גם תלוי בך
כמה שתרגישי יותר פתוחה איתו ככה יכאב לך פחות
יש כן סיכוי שירד לך דם כי כשנוגעים בקרום הבתולין בפעם הראשונה הוא מדמם
כמה שתרגישי יותר פתוחה איתו ככה יכאב לך פחות
יש כן סיכוי שירד לך דם כי כשנוגעים בקרום הבתולין בפעם הראשונה הוא מדמם
שואל השאלה:
תודה בנות❤
תודה בנות❤
אנונימית