5 תשובות
יופי זה יחסי
אין באמת דבר כזה יפה/לא יפה כי זה עניין של דעה
אני בטוחה שאת לא היחידה שחושבת ככה
בני אדם הם קנאים תסיקי מזה מסקנות לבד
זה הדבר הכי טוב שיש בנאדם שגאה בעצמו ..
עכשיו זה כבר לא אמור לעניין אותך מה חושבים עליך ואני בטוח שאת יפה תלוי מי מסתכל..
יופי הוא בעיני המתבונן.