3 תשובות
לשחרר
אם הסביבה לא מתייחסת אליך כפי שאת אליהם,מחליפים
אני לא הייתי חוזרת לקשר איתה. חברות זו הדדיות, ואם רק את צריכה ליזום אז זה לא הדדי
לפעמים צריך לדעת לשחרר... עם כל הקושי שבדבר יש כנראה סיבה לזה שאתם לא בקשר...