7 תשובות
לא מנ הקשר
לא שמעתי דבר כזה בחיים
לא
ממש לא , בחיים לא למרוח מאכלים על הפנים שלך זה סתם שטויות
לא
לא
אבל זה טוב לאכילה אם יש לך כאבי גרון
דבש זה מתוק מידי בשביל שחיידקים יוכלו לחיות בפנים גם הוא אף פעם לא מתקלקל
אבל זה טוב לאכילה אם יש לך כאבי גרון
דבש זה מתוק מידי בשביל שחיידקים יוכלו לחיות בפנים גם הוא אף פעם לא מתקלקל
אנונימי
כן, כמו מסכה. לדבש יש תכונות אנטיבקטריאליות (פעם אפילו היו שמים אותו על פצעים כדי שלא יזדהמו) והוא אמור לתת תחושה של עור רך יותר.
באותו הנושא: