5 תשובות
את לא חייבת אבל אם את יכולה אז למה לא?
בעיקרון לא אבל תמיד זה יפה לראות בנות בגיל הזה שעדין בקשר טוב עם ההורים
לא חובה אבל זה כבוד להורים ולבקשות שלהם
ברור שכן
את לא חייבת !!
זה ממקום של לכבד אותם, את ההורים, אבל את כבר במקום בחיים שזכותך ומחובתך לבחור לעצמך