6 תשובות
תקשיבי נשמה שלי
אל תקיאי בשביל להוריד במשקל או כי אכלת יותר מידי באותו היום.
ההקאות האלה כמו שאת מורידה מהר ככה את גם מעלה את הקלוריות שהוצאת מאוד מהר.
אם תמשיכי להקיא יהיו לך תופעות שאת לא רוצה ודרך החיים שלך תהיה לא טובה.
תעשי לעצמך טובה אל תדרדרי לשם.
אם אכלת לדעתך יותר מידי (אגב את לא)
במקום להקיא תחליטי לאזן יום למחרת או לשתות מים הרבה בשביל שהעיכול יהיה מהיר יותר.
תעזרי לעצמך
את לא תשמיני מזה ולא לאכול מחר 600 קלוריות לא יעזור לך פשוט תאכלי רגיל ומשביע ולא קצת
מה פתאום
חכי אני חושב שאת תשלשלי את זה
למה שתאכלי מחר רק 600 קלוריות?
זה לא יאזן את זה זה סתם יגרום לך להרגיש רע
מה רע ב 1800 זה לא הרבה
מה