16 תשובות
כן
שואל השאלה:
באמת? בא לי לבכות
באמת? בא לי לבכות
כן כי אין דרך
נראלי שכן
אנונימית
תלוי איזה סעיף.
תדבר עם הבית ספר שלך רק אחרי שתקבל את התשובה בחזרה.
תסביר להם את ההיגיון ואני מאמין שהם יעשו הכל בשביל לעזור לך
תסביר להם את ההיגיון ואני מאמין שהם יעשו הכל בשביל לעזור לך
אנונימי
שואל השאלה:
אני יכול לערער וזה יעזור? (רשמתי עם עיפרון)
אני יכול לערער וזה יעזור? (רשמתי עם עיפרון)
ממתי נותנים לעשות בגרות עם עיפרון? לא תוכל
לערער בשום מצב.
לערער בשום מצב.
שואל השאלה:
זה היה סעיף חשיבה קטן בסוף למטה דיי
זה היה סעיף חשיבה קטן בסוף למטה דיי
לא נראה לי שיהיה חשד להעתקה, אם זה סעיף חשיבה אחרון בדרך כלל פחות מנקדים את זה ונותנים לזה חשיבות
שואל השאלה:
טוב תודה לכם נקווה לטוב
טוב תודה לכם נקווה לטוב
תחכה לתשובות. אל תקפוץ למסקנות
אנונימי
אני יודעת למה את מתכוונת. שאלו אם הישר y=c חותך את הפונקציה ואם כן אז כמה פעמים והתשובה היא כן. בפעם אחת זה סעיף חשיבה לא צריך להראות חישובים או משהו ואם לא רשמו לנמק אז לא צריך לנמק. אני גם עשיתי את זה ולא ניראלי שיפסלו את הבגרות על זה כי רק צריך לחשוב אין יותר מידיי מה לחשב
בתור אחד שמבין קצת, לא יתנו לך חשד להעתקה... מקסימום יורידו לך את הסעיף אל תדאג באמת!!!
הכל בסדר ואם יתנו לך חשד אל תלחץ 99% שהערעור שלך התקבל על כזה דבר אז אל תבלבלו לילד את השכל, בהצלחה!! ואל תדאג
הכל בסדר ואם יתנו לך חשד אל תלחץ 99% שהערעור שלך התקבל על כזה דבר אז אל תבלבלו לילד את השכל, בהצלחה!! ואל תדאג
שואל השאלה:
^^^^כן זה בדיוק הסעיף הזה שהיה לי
^^^^כן זה בדיוק הסעיף הזה שהיה לי
שואל השאלה:
תודה רבה לכם הייתי מדוכא בגלל זה אבל החזרתם לי את המצב רוח תודה.
תודה רבה לכם הייתי מדוכא בגלל זה אבל החזרתם לי את המצב רוח תודה.
באותו הנושא: