9 תשובות
אני שנייה רוצה להבין, למה עשית את שאלה 6? בשביל מה? למה שתעשה חקירה כשיש לך בעיית תנועה, סדרה ובעיית קיצון, כל אלה כל כך קלילות ואתה מסיים אותן בשעתיים וזה משאיר לך עוד שעתיים לגאומטריה או טריגומומטריה? ככה זה היה אצלי לפחות...
לדעתי כן
שואל השאלה:
זה בערך נקודה נכון?
שואל השאלה:
הנגזרת שלה עם פרמטרים
שואל השאלה:
יש לי פוביה מפרמטרים
נו זה לא כזה נורא, בסך הכל k, זה לא היה תרגיל מסובך מדי
גם אני לא עשיתי
שואל השאלה:
עשיתי בעיית קיצון יצא משהו מכוער אז הפסקתי
הפונקציה יצאה מכוערת?