7 תשובות
זה תלוי מאוד
שואל השאלה:
שהיה לי חבר הכי טוב ואז הם יצאו והיא פשוט החליפה את המקום שלי
והיא עכשיו החברה הכי טובה שלו
ויש לו היום יום הולדת והיא העלתה לו לסטורי
" מזל טוב לחבר הכי טוב שלי"
אז הייתה לי הרגשה שהיא תרשום את זה
והיא מתנהגת כאילו הוא הבסטי שלה
שהיה לי חבר הכי טוב ואז הם יצאו והיא פשוט החליפה את המקום שלי
והיא עכשיו החברה הכי טובה שלו
ויש לו היום יום הולדת והיא העלתה לו לסטורי
" מזל טוב לחבר הכי טוב שלי"
אז הייתה לי הרגשה שהיא תרשום את זה
והיא מתנהגת כאילו הוא הבסטי שלה
אנונימית
נראלי שזה סבבה ותחרטטי אותה פשוט נראלי
תגידי לה שזה סתם על מישהי
הם עדיין יוצאים?
פשוט תגידי לה שלא באלך לשתף או סיפור ארוך או משהוו
שואל השאלה:
תודהה
תודהה
אנונימית
באותו הנושא: