5 תשובות
תעשי קרם בשמל
לא כדאי
זה לא מרכיב מחליף לשמנת
תשתמש.י בחלב וחמאה ביחד, זה אמור להיות יותר סמיך(כמו שמנת)
עדיף שלא זה לא שמן מספיק. אם יש לך גבינת שמנת או איזו שמנת חמוצה אז אולי.
אגב חלב עם חמאה עדיין נשאר נוזלי
אגב חלב עם חמאה עדיין נשאר נוזלי
באותו הנושא: