4 תשובות
זה עדיין לא הופך אותה לגברית זה פשוט מי שהיא תכונה לא אומרת מגדר
שואל השאלה:
היא לא עדינה כזאת היא פשןט אומרת כל מה שיש לה להגיד
אנונימית
ממש לא מה הבעיה להיות דומיננטית?
למה שזה יחשב גברית זה פשוט התכונות שלה.
זה שמשהי לא שקטה לא הופך אותה לגברית