48 תשובות
תחפושות
אוזני המן
תחפושות, אוזני המן, רעשנים
תחפושות
יין אנשים, הסעודה של פורים
תחפושות זה לא מעניין, מי מתחפש
חופש
אנונימית
תחפושות
משתה, מקרא מגילה, משלוח מנות ומתנות לאביונים
אנונימית
תחפושת בארור,אה ומשלוח מנות!!
תחפושות
תחפושות
בלי זה זה סתם חג עם סיפור ילדותי ועוגיות מגעילות
האמת שחשבתי שיהיו פה ילדים מטומטמים שיאמרו נפצים אבל לאא
כל הכבוד
משתוובים לי ווים לי כולם משתחווים תרדו על הברכיים אתם לא חשובים
תחפושות ואוזני המן
דיי נכון? סטיפס ריגשתם אותי^^^
אני
משתה ושמחה
מתנות לאביונים
משלוח מנות
מגילה

ארבעת הממים
תחפושות בלי זה אין פורים
אוזני המן
יש הרבה דברים חשובים אבל הסיבה שאני ממש אוהבת את עניין המשלוחי מנות כי זה מראה על אכפתיות וטוב לב אמיתי, קרה לי כבר שאנשים שממש לא ציפיתי מהם שיבואו באו והביאו משלוח מנות וזה ממש משמח.

וגם הפוך אני ובעלי כל שנה משתדלים להביא לשכנים היותר מבוגרים שלנו והם לא מצפים לזה וזה הופך את זה לדבר ממש יפה
ממליצה לכולם לנסות השנה
חופש
המון אלכוהול וקסמים (תמיד מביאים קוסם בפורים)
אנונימי
תחפושות משלוחי מנות
קריאת מגילה
משלוחי מנות
מתנות לאביונים
בלי העדלאידות זה לא מרגיש פורים(אין השנה וזה עצוב ברמות) בלי תחפושות וארוחת החג
אוזני המן
דודו פוריםם
תחפושות ומסיבות ורעשנים
הסעודה שמשתכרים בה והתחפושות וקריאת המגילהה
תחפושות
ההצגה של רינת של פורים
תחפושות
קריאת מגילה משלוחי מנות ומשתה
זה שאין לימודים
תחפושות
ההצגה האייקונים הזאת של פורים עם רינת ואודי ואביעד
תחפושות ומגילת אסתר
קריאת מגילה, משתה ושמחה. משלוח מנות. מתנות לאיביונים. תחפושות. ובכללי עצם החג זה וואו כל מה שקרה שם זה מעל הטבע.
השמחה והאלכוהול
אני לא אומר שכולם חייבים לשתות
אבל כשכולם מבושמים היום נראה שונה לגמרי
ההצגה של מגילת אסתר עם רינת ואודי ואביעד
אנונימית
לרסס את המנהל בספריי שלג (עזבתי את הבית ספר ואני חוזרת בפורים בשביל המסורת)
לחייך!! לקום בבוקר לשירים! להתחפש! לחייך לעולם ולרקוד! אין יום מדהים מזה.
תחפושות
וואו, אנשים, ריגשתם
הכי הרבה מינוסים שקיבלתי אי פעם!!
(חפשו תשובה עשירית ותגיבו גם מינוס)
תחפושות זה העיקר כל השאר פחות חשוב לי
^^^^
הכל בשבילך, הוספתי מינוס
שמחתה של מצווה
אנונימי
ממתקים.