2 תשובות
שואל השאלה:
אני לא ממש מוצאת על מה להחמיא, אני בקושי מתלהבת מדברים..
וכשאני כן מוצאת על מה להחמיא, אז תמיד יש "אבל" ואני פשוט מעדיפה לסתום את הפה.
אני לא ממש מוצאת על מה להחמיא, אני בקושי מתלהבת מדברים..
וכשאני כן מוצאת על מה להחמיא, אז תמיד יש "אבל" ואני פשוט מעדיפה לסתום את הפה.
שואלת השאלה
מבין אותך! תתחילי מלהחמיא לאנשים..
באותו הנושא: