4 תשובות
שואל השאלה:
תודה רבה לכולםם
תודה רבה לכולםם
כותבים בעט שחור או כחול בלבד.
אם את רוצה לסמן אסימפטוטות למשל בצבע שונה את יכולה(עדיפות לצבעים כהים כמו סגול, ירוק, כחול וכו)
תשובות סופיות להקיף במלבן עם עט ועל המלבן לעבור עם מרקר צהוב בלבד(עדיף לא למלא את המלבן במרקר גם)
אם את רוצה לסמן אסימפטוטות למשל בצבע שונה את יכולה(עדיפות לצבעים כהים כמו סגול, ירוק, כחול וכו)
תשובות סופיות להקיף במלבן עם עט ועל המלבן לעבור עם מרקר צהוב בלבד(עדיף לא למלא את המלבן במרקר גם)
אפשר עט מחיק אבל אם תרצי לערער זה יקשה על התהליך
מותר למרקר אבל בצבעים בהירים, הכי קלאסי מרקר צהוב
מותר למרקר אבל בצבעים בהירים, הכי קלאסי מרקר צהוב
אסור
באותו הנושא: