5 תשובות
כי הם באו לעבוד לא באו להנות איתך ולהיות מושא בידור
זה העבודה שלהם והם רוצים שיקחו אותם ברצינות, כנראה שהם לא ככה ברגיל שלהם
שואל השאלה:
אבל ככה הם גם ברגיל שלהם ?
רציניים ואדישים כאלה ?
בשביל שלא יהיה בלאגן משקיעים בזה הרבה כסף ויש הרבה אנשים, וגם זה המקצוע שלהם בתכלס להיות רציניים ולאבטח כי אז ישימו עליהם ז
כי יש הרבה ערסים וטמבלים ואין סבלנות לסתלבט