4 תשובות
ממש לא הפסדת בחיים!!!
פשוט עוד לא מצאת את המקום שלך וזה בסדר
בסופו של דבר אתה תמצא אותו, למשל אני גם לא מתחברת למסיבות וכל זה כי אני חושבת שהרוב שם דיי ברברים בכנות
מצאתי אנשים שאני מתחברת אליהם בתנועות נוער, אתה יכול לנסות ולבוא לשם בגישה של להיפתח לאנשים ושיכירו את מי שאתה באמת, לא לפחד שלא יאהבו אותך, תצחק איתם, תתעניין בהם ותכיר אותם
לא הפסדת בחיים. החיים הם מה שאתה יוצר מהם,
אם תחייה עם אמונות של "אני אפס" אז זה מה שיצא ממך.

תחליט איזה אדם אתה רוצה להיות, תעצב את האמונות/מחשבות/פעולות/מטרות שלך לפי האדם הזה.
תאמין לי אני ואתה באותה סירה אחי עד עכשיו אני לא מוצא את עצמי בחברה
תקשיב הכל יהיה טוב בסוף, זה רק תקופה . בקרוב זה ישתפר אני מבטיחה 3>