7 תשובות
תאמרי שאת מרגישה שאת צריכה לקבל עזרה
שואל השאלה:
^ זה מורכב מדי ישאלו אותי דברים שאני לא אוכל לענות עליהם.
אנונימית
דבר ראשון את יכולה להשיג טופש 17 מהקופת חולים ואז את מקבלת טיפולים למשך חצי שנה (פעם בשבוע) בחינם כי זה דרך הביטוח
ולשאלה אני ממש ממש מבינה אותך אני הייתי בול באותו מצב ופשוט אמרתי לאמא שלי אם אפשר שאולי ננסה ללכת לפסיכולוג כי אני מרגישה שיש לי יותר מידי דברים ושאין לי מישהו שאני מרגישה בנוח לשתף אותם ואז היא אמרה לי שזה בסדר (גם לי הייתה קצת בעיה עם זה שזה יקר) ושהיא מוכנה לשלם את המחיר כדי שאני ארגיש יותר טוב ואז הלכנו לייעוץ כזה אצל הפסיכולוגית וראיתי שזה עזר לי אז המשכתי
תאמרי שאת לא מרגישה בנוח לספר להם כי זה דברים שהם לא יכולו לעזור לך בהם
את יכולה גם לנסות ללכת ליועצת בבית ספר ולהסביר לה שאת מרגישה שאת צריכה פסיכולוג אבל את מפחדת לבקש מההורים שלך אז אולי שהיא תזמין אותם לשיחה והיא תדבר איתם על זה
אם את צריכה את יכולה לפנות בפרטי אני יכול לנסות לעזור לך
שואל השאלה:
^ תודה❤
אנונימית