תשובה אחת
אם את סוכרתית אז לצערי זה לא תחליף אבל אם תתמידי בתזונה בריאה וספורט אולי הכמות מינון תפחת או שיהיה נס ובאמת לא תצטרכי
(אין לי שמץ אם זה בן או בת פשוט כתבתי בלשון נקבה אבל בדיעבד אני לא יודעת)
(אין לי שמץ אם זה בן או בת פשוט כתבתי בלשון נקבה אבל בדיעבד אני לא יודעת)
באותו הנושא: