18 תשובות
מצויין שאסור להטב
לא שיורידו להם זכויות אלא שיעשו יישור קו איתנו, חלאס עם המצעדים של העירום חלאס עם לאשר לילדים הורמונים שפשוט דוקפים אותם, וחלאס לתת להם גישה לדבר הזה שפשוט יגרום להם לתסביכים ולדיכאון עם עצמם.
לא יותר קשה להם כולה לא נותנים להם להתחתן בוהו.
נישואין זה מסורת של קשר בין גבר לאישה אתה רוצה להתחתן לך לאמריקה תחזור לפה אחר כך.
נישואין זה מסורת של קשר בין גבר לאישה אתה רוצה להתחתן לך לאמריקה תחזור לפה אחר כך.
איזה זכויות כבר אין לך?
חתונה?
ומה הקשר לחיות? מה את חיה? מה את דג ליצן שצריך לשנות מגדר כדי לשרוד? מה הקשר?
לא כולם צריכים לקבל אותך והסיבה שיש פה כל כך הרבה להט''ב ומצעדים זה כי אנחנו מושפעים מאמריקה,
וכן יש איזורים כמו ירושלים שלא יאהבו אותך.
זה שיש מגזר שלא אוהב אותך לא אומר שצריך לפתוח מצעד שלם וללכת לעשות דווקא.
נגיד בירושלים זה קרה שעשו מצעד בירושלים עיר הקודש ולא רוצים לראות שם גברים ונשים ערומות עם כל הכבוד, אני חא מצדיק אבל היה שם אירוע דקירה שנגמר במוות, למה שתסכנו את עצמכם ולמה שתכניסו את עצמכם לאיזורים שלא רוצים שום קשר לזה? לא כולם רוצים קשר לזה ואתם בכוח מנסים לדחוף את זה כאילו אין מחר מה נהייה?
לא פלא שישנאו אותכם, אתם בכוח מנסים לדחוף את הנושא.
חתונה?
ומה הקשר לחיות? מה את חיה? מה את דג ליצן שצריך לשנות מגדר כדי לשרוד? מה הקשר?
לא כולם צריכים לקבל אותך והסיבה שיש פה כל כך הרבה להט''ב ומצעדים זה כי אנחנו מושפעים מאמריקה,
וכן יש איזורים כמו ירושלים שלא יאהבו אותך.
זה שיש מגזר שלא אוהב אותך לא אומר שצריך לפתוח מצעד שלם וללכת לעשות דווקא.
נגיד בירושלים זה קרה שעשו מצעד בירושלים עיר הקודש ולא רוצים לראות שם גברים ונשים ערומות עם כל הכבוד, אני חא מצדיק אבל היה שם אירוע דקירה שנגמר במוות, למה שתסכנו את עצמכם ולמה שתכניסו את עצמכם לאיזורים שלא רוצים שום קשר לזה? לא כולם רוצים קשר לזה ואתם בכוח מנסים לדחוף את זה כאילו אין מחר מה נהייה?
לא פלא שישנאו אותכם, אתם בכוח מנסים לדחוף את הנושא.
אסור לי לתמוך בלהטב אז אני נגד להטב
אנונימי
כן גם אני נגד להטב
אנונימי
^ מה גם אתה? גם אני!
אנונימי
איזה קטע גם אני נגד
אנונימי
מה זה ביולוגי של כיתה ב?
משהו השתנה ונוסף עוד מין ולא ידענו?
אין שום הפלייה אם כבר יש לכם יותר זכויות מאיתנו,
לאף אחד לא באמת אכפת מהומואים ולסביות וביוסקסואלים
אכפת להם מהאלה שעושים את זה כל האישיות או שדוחפים את זה בפרצוף של כל אחד, וכן, הלכתי עם חברים לתל אביב לטיול בים וישבנו מול זוג לסביות ואיך שהתיישבנו בגלל שהיה לי ציציות כנראה הן התחילו להתלעס מולנו מה הקטע?
אפשר שכל אחד יחיה באמונתו? את לא תגרמי למשהו שיעשה לך בעיות בביטחון לא יעשו לך כלום, את תיכנסי לכותל בביקיני עטופה בדגל הגאווה כן סביר להניח יכניסו לך מכות, כי זה השפל של השפל של המדרגה,
אני באופן אישי אין לי בעיה עם הומואים לסביות ובי,
יש לי בעיה עם טראנסים וא- בינארים כי זה פשוט כל כך מתסבך שכבר אין לאף אחד כוח להתנהל מול זה וזה אפילו דוחה, ואת לא תוכלי לגרום לאנשים שלא תומכים בזה, לתמוך בזה.
משהו השתנה ונוסף עוד מין ולא ידענו?
אין שום הפלייה אם כבר יש לכם יותר זכויות מאיתנו,
לאף אחד לא באמת אכפת מהומואים ולסביות וביוסקסואלים
אכפת להם מהאלה שעושים את זה כל האישיות או שדוחפים את זה בפרצוף של כל אחד, וכן, הלכתי עם חברים לתל אביב לטיול בים וישבנו מול זוג לסביות ואיך שהתיישבנו בגלל שהיה לי ציציות כנראה הן התחילו להתלעס מולנו מה הקטע?
אפשר שכל אחד יחיה באמונתו? את לא תגרמי למשהו שיעשה לך בעיות בביטחון לא יעשו לך כלום, את תיכנסי לכותל בביקיני עטופה בדגל הגאווה כן סביר להניח יכניסו לך מכות, כי זה השפל של השפל של המדרגה,
אני באופן אישי אין לי בעיה עם הומואים לסביות ובי,
יש לי בעיה עם טראנסים וא- בינארים כי זה פשוט כל כך מתסבך שכבר אין לאף אחד כוח להתנהל מול זה וזה אפילו דוחה, ואת לא תוכלי לגרום לאנשים שלא תומכים בזה, לתמוך בזה.
לא אמרתי שיש לכם יותר זהויות אבל ''פחות זכויות'' אין לכם.
אתם רוצים להיות כמו כולם אבל מבדילים את עצמכם עם חודש הגאווה במקום להתנהג נורמאלי ופשוט לומר שאת נמשכת לבנות זה לא משהו מיוחד?
והמגדר זה דבר מאוד חדש ואנחנו במזרח התיכון ואת מנסה להביא סושי למקום שמנגבים בו חומוס, המגדר הזה נתפס באמריקה ועכשיו רק מתחיל לחלחל לפה יקח זמן עד שזה יחלחל לפה כמו שלאמנציפציה לקח זמן לחלחל לפה את לא יכולה פשוט להפיל את זה עליהם ביום אחד.
וזה הגיע לפה אבל את צריכה לחכות בסבלנות עד שזה יתפוס.
אתם רוצים להיות כמו כולם אבל מבדילים את עצמכם עם חודש הגאווה במקום להתנהג נורמאלי ופשוט לומר שאת נמשכת לבנות זה לא משהו מיוחד?
והמגדר זה דבר מאוד חדש ואנחנו במזרח התיכון ואת מנסה להביא סושי למקום שמנגבים בו חומוס, המגדר הזה נתפס באמריקה ועכשיו רק מתחיל לחלחל לפה יקח זמן עד שזה יחלחל לפה כמו שלאמנציפציה לקח זמן לחלחל לפה את לא יכולה פשוט להפיל את זה עליהם ביום אחד.
וזה הגיע לפה אבל את צריכה לחכות בסבלנות עד שזה יתפוס.
תביאי עדויות לטראנסים
תתחילי תני מההיסטוריה ולא להקות מטאל לא נחשב.
לא יודע, לדעתי אם היא רוצה לפץור את הבעיה שתפריך את הטענות בכל מקרה לי נמאס לדבר בנושא כבר דנתי באיזה 5 שאלות שונות שיהיה המשך יום נעים.
אני לא שונא קודם כל
אני פשוט נמנע ולא תומך
דבר שני לא הפרכת את הסיפורים שמספרים למה יש שנאה כי יש מיתוסים תשברו את המיתוסים בכללי, אני יודע שיש הרבה מיתוסים ואני לא מקשיב למיתוסים, אבל יש לי תחושת בטן טובה, והיא לרוב לא מטעה אותי כמעט בכלל, ולהתעסק ב''מגדרים'' וב''נטייה מינית'' בגיל צעיר לא עושה טוב לאף אחד ורק גורר בעיות נפשיות למינהן.
אז כן אני יכול להבין אנשים שלא רוצים את זה בחיים שלהםץ
אני פשוט נמנע ולא תומך
דבר שני לא הפרכת את הסיפורים שמספרים למה יש שנאה כי יש מיתוסים תשברו את המיתוסים בכללי, אני יודע שיש הרבה מיתוסים ואני לא מקשיב למיתוסים, אבל יש לי תחושת בטן טובה, והיא לרוב לא מטעה אותי כמעט בכלל, ולהתעסק ב''מגדרים'' וב''נטייה מינית'' בגיל צעיר לא עושה טוב לאף אחד ורק גורר בעיות נפשיות למינהן.
אז כן אני יכול להבין אנשים שלא רוצים את זה בחיים שלהםץ
לא אכפת לי באמת אני פשוט לא אוהב להתעסק בזה.
וכמו שאמרתי לוקח זמן לדברים לחלחל לפה למזרח התיכון אנחנו לא אמריקה
לא בסדר
בסדר לגמרי
באותו הנושא: