התחברות הרשמה

נרשמים למועד ב בעברית כשיש ציון או לפני?

אני לא יודעת אם להירשם או לא.. אם אני נרשמת, ובסוף גיליתי שהציון שלי טוב, אפשר לא לגשת?
12 במרץ 2024, 12:08
בחינות בגרותציוניםמועד ב'לשון    
3 תשובות
לפני חדמש
D
Dancer Bear
לפני
D
Dancer Bear
שואל השאלה:
ואם בסוף הציון שלי טוב אפשר לא לגשת?
הכינוי אינו תקין
באותו הנושא:
אם אני מוציאה ציון מאוד נמוך במועד ב בעברית עדיין לוקחים את הגבוה שבמועד א?
מי שניגש למועד ב' בעברית 14.7 , לדעתכם יהיה ציונים לפני המועד ב??
מה קורה אם נרשמים למועד ב במתמטיקה אבל בסוף לא ניגשים?
אם ניגשים למועד נוסף בבגרות בעברית הציון הסופי זה הגבוה מבין השניים או האחרון?
איך נרשמים למועד ב?
לגשת למועד ב על 90 בעברית אם כל הציונים שלי במקצועות אחרים קרובים למאה?
מתי יהיו ציונים למועד ב בעברית?
ציון סופי בעברית 81, לגשת למועד ב?
אם נכשלים בבגרות ולא נרשמים למועד ב עדיין יעשו לי מועד ב?
אם אני עושה מועד ב בעברית ב - 6.7, מתי בערך יגיעו הציונים של המועד ב?
איך נרשמים למועד ב של בגרויות?