2 תשובות
קןדם כל, אל תגיד כלום. אם תגיד זה יוציא את החשק של המתנה לגמרי גם לך וגם לה ואז היא בכלל לא תהנה מהמתנה.
שמע אני כן מבין את הבאסה שלך כי השקעת מחשבה ואני באופן אישי לא הייתי מחליף בחיים מתנה שבת זוג שלי קנתה לי גם אם לא אוהב אותה(כרגע עוד לא קרה לי חחח). אבל וזה אבל גדול, כשאתה מביא לה מתנה מה חשוב לך בתכלס בתכלס? בשביל מה אתה מביא את המתנה? בשביל שהיא תעריך את ההשקעה? כי אני בטוח שהיא העריכה. אבל אתה בסוף מביא את המתנה כדי שהיא תקבל משהו ותהיה שמחה ותהנה ממנו ואם היא החליפה את המתנה למשהו שהיא אוהבת זה עדיף מאשר להישאר עם מתנה שהיא לא אוהבת והעיקר שבכלל הבאת מתנה.
בנות אוהבות דברים ממש ספציפיים זה לא אומר שהיא לא העריכה את המתנה. תפתח את זה רק לפני המתנה הבאה ותשאל אותה מה היא רוצה כדי שלא תחליף