4 תשובות
תמיד חובה לשמור על הימין אלא בעקיפות או בפניות מהנתיבים השמאליים.
שואל השאלה:
לא שאלתי אם יש שאלתי אם זה רק בכביש מהיר
אני יודעת שזה חובה בכביש מהיר (עזבו את זה שלא כולם שומרים, אבל זה יכול לגרום לקנס)
אנונימית
נסיעה בנתיב הימני היא חובה בכל כביש (גם בכבישים חד סטריים וגם בכבישים שיש יותר מנתיב 2 נתיבים) כי הנתיב השמאלי נועד לעקיפה או פניה שמאלה בלבד ושבמקרה של סכנה/חירום אז הנהג יכול מהר להמלט לשול ולמזער סכנה.

אבל, זה נאכף פחות בתוך העיר בגלל שיש יותר עומס תנועה בתוך העיר והרבה צמתים מה שמאלץ תכנון נסיעה שונה או חלוקת עומס בין הנתיבים.