10 תשובות
בטח המחבלים שבכלא
חמסניקים
אלה שבכלא נראלי
מחבלים כנראה
סתם מחפשים צומי
שיש טרוריסטים שרצחו ועשו פיגועים או ניסו.. וכאלה שדקרו ומלא מלא דברים שפשוט עצרו אותם בבתי כלא
אנשים אנטשמים מפגרים שמחפשים לריב
צריך פשוט להתעלם
אנונימית
המחבלים שבכלא .. מבחינתם הם חפים משפע כי הם "לוחמי חופש"
אנונימית
הם מתכוונים לאנשים שעשו פשעים ונעצרו
כן "לוחמי חופש" ממש לרצ!ח לענ!ס לחט!ף אנשים לשרף בתים של אנשים ואולי הם אפילו עדיין בבתיהם לפרק משפחות לא לראות בעיניים ,את מי הם הורגים, רוצחים בדם קר הם אפילו לא משתווים לחיות, כן "לוחמי חופש" בלי לב בלי שכל שימותו כולם אמן
לפלסטינים שבכלא. הם טוענים שהרבה מהם קטינים (רק בגלל שהוא קטין זה לא פוטר אותו מאשמה דה פאק) ושיש גם הרבה שעצרו אותם על דברים קטנים, או שעצרו אותם בדרך לא הוגנת אז זה כאילו חטפו אותם.