4 תשובות
אוקיי אז פשוט תכנס למנהל קבצים ואז תפתח מסמך כולשהו אחרי שנפתח לך המסמך אתה נכנס להגדרות של האפליקציה שנפתחה ( ריבוע ואז לוחץ ארוך על סמל של האפליקציה זה פותח את ההגדרות של האפליקציה) ואז אתה גולל עד למטה כתוב " ברירת המחדל " אתה עושה ב נקה ברירת המחדל "או משהו כזה
שואל השאלה:
^ אני לא מוצא את האפליקציה שבחרתי
אני אפילו לא יודע לגמרי איך קוראים לה כי פשוט לחצתי מהר
ראיתי רק שזה משהו שקשור ל mi (כנראה תוכנת מערכת של שיומי)
כשאני נכנס להגדרות של תוכנות אחרות של מסמכים אני לא רואה אפשרות להגדיר כברירת מחדל
אנונימי
בגדול באפליקציה שבו עשית את זה יש הגדרות אפליקציה ואז אתה לוחץ על ברירת המחדל
בטח כל טלפון זה משהו אחר אז בןא לפרטי אחשלי
באותו הנושא: