8 תשובות
ובכללי כל שעה טובה לטסט, פקקים זה לא דבר רע להפך זה מעכב לך ומורח את הזמן
כן שעות הבוקר רוב האנשים במוסדות או בעבודה
כן לי היה ב9:30 זה טוב
חושבת שכן. בהצלחה
כן הוא יחסית רגוע כי כולם בעבודה בשעות האלה
בהצלחה:)!
תלוי איפה