8 תשובות
כן
ובכללי כל שעה טובה לטסט, פקקים זה לא דבר רע להפך זה מעכב לך ומורח את הזמן
כע
כן שעות הבוקר רוב האנשים במוסדות או בעבודה
כן לי היה ב9:30 זה טוב
חושבת שכן. בהצלחה
כן הוא יחסית רגוע כי כולם בעבודה בשעות האלה
בהצלחה:)!
בהצלחה:)!
תלוי איפה
באותו הנושא: